Thursday, 19 March 2009

GAMBAR2 KAMI...



Assalammualaikum Kepada semua pengunjung blog..
salamqiswah minta maaf banyak2.. dah lama kami tak updated blog.. bukan malas tapi almaklum lah sejak bersekolah ni sibuk sikit.. lupa nak bagitahu kat semua, sekarang salam dan qiswah dah tukar sekolah.. tak sekolah dah kat batu 3, sekarang kami sekolah kat An-Nuur Islamic Preschool.. dekat jer dengan rumah deqwah, tak sampai 3 minit perjalanan pun.. abah bukak sekolah ni tahun ni sebab sekolah deqwah jauh.. kakak yang jadi cikgu, sebab tu kakak tak updated blog deqwah dan alang.. pagi kakak mengajar, tengahari dan ptg kakak belajar bhsa arab malam kakak pergi kolej.
masa sukan hari tu kakak tak sempat nak tangkap gambar,, sebab kakak jaga kami semua bermain.. ada sikit jer gambar yang boleh deqwah kongsi dengan pengunjung semua.. x pe kan..?? harap2 terhibur.. oh yea deqwah tak dapat adik lagi.. uni dah lepas tarikh due date, ummi cakap adik dalam perut ummi tu taknak keluar lagi sebab dia seronok tinggal dalam perut ummi..
okeyla semoga terhibur.. kepada pelawat yang mengunjungi blog salamqiswah jangan lupa tinggalkan pesanan kat shoutbox sebelah..
hai semua... peace..!!!


comel tak deqwah senyum.. = )



hari sukan,, deqwah dan alang satu kumpulan.. kumpulan kami johan keseluruhanr, dapat hamper besar sangat.. tinggi lagi dari alang.




ibu bapa pelajar ANIS ( An-Nuur Islamic Preschool ) datang menyaksikan sukan di padang muslimat An-nuur..


eh2 kenapa kakak ni senyum, mesti gelakkan kami ni..

ni abang salam bawa pundi kacang atas kepala.. tengok abang salam jalan berhati2 takut jatuh.. yang pasti kumpulan kami dapat no 1 dalam permainan ni..

3 comments:

tamanislam said...

wah meriah nye kehidupan awak. saya teruja dengan senyuman awak.hehehe

tamanislam said...

wah meriah nye kehidupan awak. saya teruja dengan senyuman awak.hehehe

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI