Monday, 31 August 2009

Hari Lahir Salam...

30 ogos 2004 salam dilahirkan di HTAA.. Terima Kasih Ummi sebab Lahirkan aLang..x lupa juga kat Abah.. Alang sayang ummi dan abah,alang lupa nak ucap 21/08/2009 baru ni hari lahir Abah, Selamat Hari Lahir yea Abah, Semoga Panjang Umur, sihat Selalu dan Dimurahi rezeki, boleh alang tumpang rezeki 2 sekali..semalam hari lahir salam.. x derk majlis pun sebab ni kan bulan puasa.. genap dah umur alang 5 tahun. alang ikut abah gi kuliyyah Dhuha kat Masjid Al-Fattah, alang dapat Rm 60 duit Raya, puasa x habis lagi tapi alang dah dapat Duit Raya.. dah besar..ummi cakap alng dah boleh puasa.. alang baru dapat pose 2 hari.. yang lain 2 alang TERPAKSA ponteng.. x tahan tengok Kak Qis minum susu.. alang minum susu sebotol jer pas 2 sambung balik puasa..Kak qis 2 x puasa pun.. masa bulan puasa ni Kak Qis kuat sangat makan, sekejap2 makan.. mentang2 la kak Qis dengan Adik Madeena jer x puasa kat dalam rumah ni.. semua makanan dia makan dah la makan depan alang..TErgugat iman alang, Lastnyerr alang pun tumpang sekaki makan dengan Kak qis, Kak qis lagi suka kalau alang x puasa boleh makan sama2..2 yang selalu terponteng puasa 2..
Esok Alang dah mula sekolah.. x boleh dah nak bangun lewat2.. hemm okey la.. maaf yea sebab lama sangat alang x update blog.. bukan apa biasalah k.long ni Bz sesangat..
key Salam Ramadhan semua..
Assalammualaikum...

1 comment:

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI